Summa sidvisningar

torsdag 25 juni 2009

Besök

Idag fick vi lite oväntat besök av min syster Susanne och hennes två barn. Vilket var kul, då fick Hugo lite sysselsättning ett tag eftersom Jonna älskar att leka med honom. Den lille sonen Joel tyckte det var väldigt kul när Hugo skällde, varje gång han skällde så började Joel skratta och fäkta med armarna.


Såhär kul är det med en skällande & busande hund

Ser ut som att Joel också vill vara med ock leka

Jonna bli törstig efter allt lekande



Var iväg och hämtade min något tidiga födelsedagspresent från mamma igår också! :)






3 kommentarer:

  1. Fin telefon, undra om det är den jag har fast i rosa färg ;)
    Ahh va fin Jonna var i uppsatt hår! Åhh vad stor joel har blitt! Måste träffa er alla sanrt, jim, jag och bebben åker nog enr i slutet av juli lr så i början av augusti till mamma för då jobbar ändå rickard.

    SvaraRadera
  2. Ja Joel har vuxit som bara den! Han brukar alltid börja gråta när jag försöker prata med honom, men igår satt han i mitt knä utan att börja gråta. Så moster kanske inte är så hemsk ändå hehe

    SvaraRadera