Summa sidvisningar

måndag 5 oktober 2009

Fick reaktioner på det förra blogginlägget DIREKT från sambon. Konstigt nog vill de absolut inte ha något med mig att göra men ändå läser de min blogg???!

Och varför de smsar Daniel om mina blogginlägg kan jag inte förstå? Det ska väl inte han behöva lida för vad jag tycker....

Nu får Daniel inte ens åka till sitt HEM när han vill (han har ju faktiskt inte flyttat än), utan de måste vara hemma och nyckeln ska de ha så fort som möjligt... Vad är det för förälder?

Ja vad ska man säga.. Nyckeln kommer tillbaka när Daniel hämtar sina saker och inte tidigare än så, så de får allt vänta till nästa vecka innan de får någon nyckel och på att sakerna ska hämtas. Den här veckan har vi ju Stockholmsresan som måste förberedas med lite shopping av doppresenter ;) men vet inte riktigt vad vi ska köpa i present än. Blir svårt den här gången Cina om du inte kommer med några bra förslag ;D


Jag ber er andra läsare om ursäkt för dessa mindre bra inlägg.

2 kommentarer:

  1. Jag vet ä sämst på å komma på ngt till Theo, mest för vi har allt. Och igentligen inte behöver ngt, presentkort på ikea?! ;) nä vet inte alls.
    Bloggen ä till för att du ska kunna avreagera dig lite juh ;) bara kul att läsa vad som händer!

    SvaraRadera
  2. Nu är handlandet av doppresent nästintill klart, får ta det kvarvarande imorgon eller på fredag. Så ses vi på lördag! :)

    SvaraRadera