Summa sidvisningar

måndag 3 januari 2011

2011

Jaha då har året börjat och man kan inte påstå att det börjat på ett bra sätt, har varit hos min syster i kumla sedan nyår pga. att mamma bara blev allt sämre för var dag som gick..

Nyårsafton kunde vi prata och kommunicera med henne.
Nyårsdagen kunde hon prata men hon var i sin egen värld mest hela tiden och man kunde knappt kommunicera med henne. Hon lät mest bara..
Igår var jag inte med in för då fick hon syrgas och även morfin samt lugnande var 4e timma..

kl.22.32 ringde telefonen och det var från sjukhuset, de meddelade då att hon gått bort kl.22.15.
Vi satte oss i bilen och åkte i för att kolla på henne jag, min syster Susanne och Daniel.
Det var skönt att se henne ligga dä så lungt och fridfullt istället för att ha bilden av att hon ligger och kämpar med andning och inte kan kommunicera med oss..

1 kommentar:

  1. Beklagar djupt att denna hemska sjukdom än en gång skulle förändra livet för er. Att ens mamma går bort i så tidig ålder är fruktansvärt.
    En klen tröst just nu ska väl vara att hon inte lider längre utan har fått frid.
    Allt mitt deltagande till dig och din familj! Ta hand om er nu.
    Kram

    SvaraRadera