Summa sidvisningar

måndag 21 juni 2010

Tiden går..





Snart är det midsommar, då blir det en tur upp till Molkom för att fira midsommar hemma hos Daniels farmor var ett tag sedan vi var upp dit så det ska bli roligt. Sen fyller jag snart år också, men jag lär nog inte få något av det jag vill ha i födelsedagspresent.. En hund och en häst står högst uppe på listan men det kan man ju bara drömma om, kanske kan få mig ett par räkor om jag nu får nånting villsäga.. Aja


Skulle gärna ha semester nu och bara ta det lungt och göra sånt man vill göra, men det är såå långt kvar till semestern känns det som iofs bara 3v kvar men känns som en evighet just nu..


Sen så var mamma in och fick sin sista cellgiftsbehandling i onsdags förra veckan och allt såg bra ut :) Men hon kommer få strålbehandling mot huvudet i förebyggande syfte då cancern tydligen gärna drar sig däruppåt.. Men det är ju bra att det går att förebygga det med strålningen iaf :)

1 kommentar:

  1. Kommer ihåg att det stod på önskelistan förra året också...i alla fall hunden. Nån gång blir det så ska du se. Kanske det blir både hund och häst tom.
    Vad skönt att höra att allt såg bra ut med din mamma! Det har ju inte varit lätt att genomgå denna behandling. Varken för henne eller för er. Nu hoppas jag innerligt att allt bara blir till det bättre.
    Passar på att önska er en riktigt glad midsommar!
    Kram Katarina

    SvaraRadera