Summa sidvisningar

onsdag 7 april 2010

Har varit hemma från jobbet eller rättaresagt praktiken igår och idag.. Har inte kunnat äta eller sova ordentligt sedan beskedet om mamma.. Äter jag så mår jag illa eller får ont i magen, äter jag inte får jag huvudvärk och blir lite yr så det är bara att välja..
Idag blev hon flyttad från karlskoga lassarett till USÖ (universitetssjukhuset i örebro). De ska börja ta lite prover för att se vilken behadling som ska sättas in osv..
Är verkligen inte kul att se henne sådär. Man har fortfarande inte kommit över K-As bortgång i just den sjukdomen än.. blir fortfarande tårögd de gånger jag tvingas tänka tillbaka på hans sjukdomstid.. Och nu kommer det här.. Nej, jag kan ju inte påstå att jag mår så bra just nu..
t.o.m stackars lille Hugo verkar bekymrad.. Vill inte äta mat så länge han är här hemma utan går bara runt hack i häl och ser orolig ut.. Dock har han ju fått vara hos pappa en del nu och där äter han som en häst, så det är tur det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar