Summa sidvisningar

måndag 3 augusti 2009

Jobb

Jobb idag då, dåligt med sömn blev det också. Somnade runt 00.00 och vaknade strax före 4 och sen kunde jag inte somna igen. Sen kom man till jobbet och kollade ordrarna för dagen och morgondagen, det såg ut att bli en väldigt lugn dag fram till mitt besök inne hos Jessica på kontoret. Hon satt och höll på att ta emot ordrar när jag kom in, det var ca 200st från en och samma kund. Av alla dessa ordrar så skulle 61st ut imorgon tisdag och där var min dag förstörd, det var bara att sätta igång och plocka normalt sett brukar man hinna med ca 30-40st på en dag vilket brukar vara det normala antalet ordrar. Hann ca 40st så har iaf 20kvar som ska ut innan 12.00 imorgon. Sen kom det inleveranser och även fraktbokning till Volvo Eskilstuna skulle göras inför morgondagen och jag som inte fixat med volvo sedan ett år tillbaka ungefär. Stressig var bara förnamnet på den här dagen och morgondagen lär inte bli bättre, jag är ju dessutom själv på lagret hela den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar